Manager de Proiect acreditat ANC (CNFPA)

Asociaţia Manageri în Dialog şi Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri  vă oferă posibilitatea de a urma un curs de MANAGER DE PROIECT acreditat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Inovării şi Tineretului,  alături de un PROGRAM E-LEARNING COMPLET DE EDUCAŢIE MANAGERIALĂ.

Vă invităm la un curs practic de MANAGER DE PROIECT, în cadrul căruia vă vom împărtăşi cele mai importante informaţii de care aveţi nevoie pentru a vă implementa proiectele, de la obţinerea finanţării şi până la finalizare. Cursul “Manager de Proiect” este un curs de specializare acreditat de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor (CNFPA) şi recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Inovării şi Tineretului, iar obţinerea certificării vă dă dreptul de a practica meseria de Manager Proiect (cod COR 241919).

ÎN PLUS, pe lângă cursul acreditat de MANAGER DE PROIECT, în urma căruia veţi obţine certificarea recunoscută de Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei, vă oferim oportunitatea unică de a beneficia şi de un PROGRAM E-LEARNING DE EDUCAŢIE MANAGERIALĂ, timp de 6 luni, fără costuri suplimentare, în cuantumul taxei de participare la cursul acreditat de MANAGER DE PROIECT.

Programul e-Learning de Educaţie Managerială se desfăşoară pe o perioadă de 6 luni, prin intermediul unui portal inovativ, ce conține o platformă de e-Learning, consultanţă şi networking şi o platformă e-Business de promovare a produselor şi serviciilor cursanţilor.

STRUCTURA PROGRAMULUI

Programul de Educație Managerială vă oferă instrumentele pentru implementarea proiectelor şi dezvoltarea unei afaceri de succes prin parcurgerea a 5 module de curs:

  • Plan de afacere
  • Management Financiar
  • Management strategic
  • Management de proiect
  • Iniţiere IT pentru afaceri.

Platformele și cursul au fost dezvoltate de Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri (FNTM) împreună cu partenerii: Bfz gGmbH Germania (www.bfz.de), SIVECO România (www.siveco.ro) şi Asociaţia Euro<26 (www.euro26.ro), în cadrul unui proiect european.

Modulele sunt structurate în cadrul a 11 pachete de curs, cuprinzând exemple practice şi studii de caz, precum şi teste online, cursanţii având posibilitatea de a interacţiona prin intermediul forumului cu trainerii din cadrul programului.

Instruirea prin e-Learning oferă o gamă largă de beneficii, printre care:

•             Utilizarea unor cursuri dinamice şi intuitive, având posibilitatea autoevaluării permanente;

•             Comoditatea şi ușurința în învăţare, cu posibilitatea personalizării învăţării;

•             Studiul în ritmul propriu al cursantului, fără instructor permanent, reduce stresul cu peste 50%;

•             Accesarea cursului oricând şi de oriunde, prin intermediul internetului.

În vederea absolvirii Programului E-learning de Educație Managerială (absolvirea programului de educaţie managerială este diferită de absolvirea cursului de Manager de Proiect acreditat CNFPA), cursanţii vor promova testele online, aferente celor 5 discipline şi vor realiza un proiect aplicativ în iniţierea sau dezvoltarea afacerii proprii.

Poza Curs MP

STRUCTURA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a două weekenduri şi 10 ore de pregătire individuală şi este împărţit în patru module.  În cadrul fiecărui modul metoda de învăţare este bazată pe aplicaţii practice.

Modulul 1:  Stabilirea scopului proiectului şi a cerinţelor de management integrat al proiectului

Modulul 2: Planificarea activităţilor şi managementul riscurilor

Modulul 3: Utilizarea resurselor, procedurilor de achiziţie şi managementul calităţii

Modulul 4: Echipa de proiect, comunicarea în proiect

Totodată, veţi realiza practic un proiect folosind metodele, tehnicile şi instrumente de management de proiect.

La finalul cursului veţi putea:

  • Să stabiliţi corect scopul şi obiectivele strategice ale proiectului, să identificaţi şi să selectaţi cele mai bune optiuni de acţiune, să fundamentaţi corect necesitatea proiectului.
  • Să stabiliţi cerinţele de management integrat al proiectului, utilizând metode specifice de management de proiect: analize PEST şi SWOT, analiza factorilor implicaţi, Metoda cadrului logic, metode de definire a activităţilor şi a avantajelor şi dezavantajelor acestora, tehnici de evaluare corectă a rezultatelor;
  • Să planificaţi activităţile şi evenimentele cheie ale proiectului, să adaptaţi şi să corectaţi planurile de proiect şi devierile care apar inevitabil pe parcurs;
  • Să identificaţi corect riscurile ce pot afecta proiectul şi să implementaţi măsuri eficiente de control al riscurilor, evitând eşecul proiectului;
  • Să planificaţi riguros resursele de care aveţi nevoie pentru realizarea proiectului şi să estimaţi şi să controlaţi eficient costurile şi bugetul proiectului;
  • Să realizaţi managementul achiziţiilor pentru proiect;
  • Să asiguraţi managementul calităţii proiectului;
  • Să coordonaţi eficient echipa pe care o conduceţi, cunoscând principiile care stau la baza unei selecţii corespunzătoare, repartizând corect sarcinile;
  • Să realizaţi managementul comunicării în cadrul proiectului cu publicul ţintă şi cu finanţatorii.

CERTIFICARE

Cursul se va finaliza cu un examen de absolvire în urma căruia veţi primi un Certificat care vă va da dreptul de a practica meseria de Manager de Proiect. Examenul va fi susţinut în prezenţa unei comisii ANC (fostul CNFPA) şi va avea două părţi: o parte teoretică şi una practică, în care veţi prezenta o cerere de finanţare pe care o veţi redacta de-a lungul cursului.

Condiţii pentru obţinerea certificării:

Acte necesare pentru certificare (vor fi aduse în prima zi de curs):

  • Copie CI
  • Copie diplomă de licenţă
  • Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)

TAXA DE PARTICIPARE: 750 LEI

Nu se percepe TVA, Asociaţia Manageri în Dialog nefiind plătitor de TVA.

Am creat un curs accesibil ca preţ, dar de calitate superioară, astfel încât să aveţi acces la toate informaţiile de care aveţi nevoie pentru implementarea cu succes a proiectelor personale sau ale organizaţiei din care faceţi parte.

Taxa poate fi plătită în 4 rate:  200 lei la înscriere, pentru a vă rezerva locul, 150 lei cel târziu cu 7 zile înainte de începerea cursului, 150 lei în prima zi de curs şi 250 lei cel mai tarziu la data de 26.10.2014.

Taxa de participare include :

  • livrarea cursului
  • suportul de curs
  • taxa de examinare
  • certificatul de absolvire acreditat ANC (CNFPA)
  • pauzele de cafea (2 pauze de cafea / zi de curs – cafea, ceai, lapte condensat, zahar, apa)

BONUS:  În taxa de participare de 750 lei este inclusă şi urmarea şi absolvirea Programului e-Learning de Educaţie Managerială.

CUM VĂ ÎNSCRIEŢI

Primul pas constă în completarea formularului de aici: Formular-inscriere-curs_Asociatia-Manageri-in-Dialog şi trimiterea lui pe adresa office@amid.org.ro. Vă rugăm să precizaţi la subiect “Manager de Proiect”.

După primirea formularului, vă vom contacta telefonic pentru confirmarea înscrierii şi parcurgerea celorlalţi paşi necesari participării la curs.

Locurile sunt limitate la max. 12 participanţi, iar rezervarea locului se face în ordinea plăţii avansului (200 LEI din taxa cursului).

Factura fiscală în original este de regulă înmânată în prima zi a cursului sau, la cererea dumneavoastră, vă va fi expediată prin poştă sau curier.

DATA ŞI LOCAŢIA

În perioada 18 octombrie – 1 noiembrie 2014, în fiecare weekend, în următoarele zile de sâmbătă şi duminică:

18 şi 19 octombrie 2014, orele 9:00 – 17.00

25 şi 26 octombrie 2014, orele 9.00 – 17.00

EXAMENUL va avea loc sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Pregătire individuală teoretică şi practică: 10 ore

Locaţia: Bucureşti, zona Piaţa Victoriei (adresa exactă va fi comunicată participanţilor)

Nr. de locuri disponibile în acest moment: 3 (actualizat în data de 8.10.2014)

Programarea orelor de curs şi necesare asimilării

Pregătire teoretică şi practică în sala de curs 18 octombrie, orele 9:00 – 17:00
19 octombrie, orele 9:00 – 17:00
25 octombrie, orele 9:00 – 17:00
26 octombrie, orele 9:00 – 17:00
Pregătire teoretică individuală perioada 18 octombrie – 1 noiembrie, 5 ore
Pregătire practică individuală perioada 18 octombrie – 1 noiembrie, 5 ore

TRAINERI

Loredana Costina – Director Executiv Asociaţia Manageri în Dialog

A absolvit Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi masteratul în Managementul Proiectelor din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA).

Este membru al asociaţiei din anul 2009 si în prezent coordonează activităţile operaţionale şi de promovare a proiectelor asociaţiei. De-a lungul anilor a participat la scrierea cererilor de finanţare şi implementarea a peste 10 proiecte pentru organizaţii de tineret şi a lucrat într-un proiect finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Este trainer acreditat CNFPA şi din ianuarie 2012 este membru al Project Management Institute.

Adrian Corobană – Preşedinte Asociaţia Manageri în Dialog

Este implicat în activităţi de scriere şi implementare de proiecte finanţate din fonduri europene. De-a lungul timpului, a făcut parte din echipele care au scris cererile de finanţare pentru proiectele strategice RURAL-Antreprenor şi Întreprinzători în Turism. A lucrat la implementarea proiectelor Rural-Manager şi RURAL-Antreprenor, proiecte strategice finanţate de POSDRU prin FSE şi implementate de către Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri.

De-a lungul anilor, a implementat în calitate de Manager de Proiect peste zece proiecte finanţate de Autoritatea Naţională pentru Sport şi Tineret, prin intermediul cărora a reuşit să instruiască peste 500 de tineri în domeniul finanţărilor europene nerambursabile.

A fost Coordonator Formare într-un proiect finanţat din Fonduri Structurale şi este Formator acreditat CNFPA pentru cursul de Management de Proiect. Cursurile sale se desfăşoară într-un cadru relaxat şi informal, fiind încărcate de exemple practice din experienţa de peste 4 ani în implementarea de proiecte.

Este dublu licenţiat în ştiinţe economice, specializarea Management şi specializarea Finanţe-Bănci la Academia de Studii Economice din Bucureşti şi a absolvit un master în Geopolitică şi Relaţii Economice Internaţionale.

CONTACT

Pentru orice informaţii suplimentare legate de curs, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de e-mail: office@amid.org.ro sau la numărul de telefon: 0755 024 599.

Fiţi la curent cu ultimele informaţii privind cursurile şi proiectele organizate de noi.
Abonare newsletter
:
:
 
Articole recente
Recomandam